LISTA 2009

År 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

jaaa, jag flyttade till ett annat land :O


2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade nog inga ;O

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

yeees !

4. Dog någon som stod dig nära?
nope, sjukt skont !

5.Vilka länder besökte du?
USA

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
eeehm , sjukt bruna ben i sommar

7. Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
14/3 - min forfest och carros 18 arsfest

12/6 skolavslutning, fest och helt underbar kvall

23/7 dagen jag lamnade sverige

20/10 min 18 arsdag som va helt underbar !

8. Vad var din största framgång 2009?
att jag akte till usa

9. Största misstaget?
trodde pa for mycket logner

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nope

11. Bästa köpet?
hmm, kopt massa bra saker ju

12. Vad spenderade du mest pengar på?

tuggummi, klader :D13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jaaa, massa saker

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
singel ladies, addicted, never alone, party in the us... listan kan goras mycket lang

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare tror jag allt :D

16. Vad önskar du att du gjort mer?
kramat mina vanner langre innan jag akte

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

latit manniskor bestamma over mej
18. Hur tillbringar du julen?
.med min amerikanska vardfamilj :)))

19. Blev du kär i år?
jag blev nog de

20. Favoritprogram på TV?
modern family, one tree hill, idol ...listan kan goras lang har me

21. Bästa boken du läste i år?
new moon

22. Största musikaliska upptäckten?
thriving ivory, ron pope, blink 182

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
parfyym

25. Något du önskade dig men inte fick?
en bil :D haha

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
va i skolan o fick ballonger o kakor, sen at middag med min vardfamilj och oppnade paket :D

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
haha jajajjamen :D

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
fargglaaaad

29. Vad fick dig att må bra?
mina vanner, min familj, mina nya vanner, min vardfamilj, och tv program, musik och skamt :D haha

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
vem va ja inte sugenpa ?

32. De bästa nya människorna du lärde känna.
masssa nya basta manniskor :D

33. & till sist - är du nöjd med året?
HELT SJUKT NOJD :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0