what a f***

idag ar ingen bra dag, varfor ar torsdagar alltid sa daliga for mej ? det har dom tusan alltid vatt och kommer sakerligen alltid vara, jag har sa sjukt mycket i skolan nu sa jag snart spyr, jag ar overstressad och onskar bara att jag kunde va "sjuk" men det kan jag inte, for ar man sjuk en dag sa missar man lika mycket som man missar pa en vecka i svenska skolan :O vem sa att amerikanska skolan var latt ? eller e de val jag som ar sa forbannat trog:( aja, alla dagar kan ju inte vara bra, och jag visste nastan direkt nar jag vaknade upp idag att denna dagen skulle bli ett javla helvete, som den ocksa blev !!

Sitter i sangen och forsoker plugga, hatar huckleberry finn , hatar den skitboken ! rekomenderar aldrig den till ngn :( tycker synd om dej sjalv som maste genomlida att lasa den, usch skolan ar sa stressig, vill ha jullov !

Satt just och laste lite gamla inlagg fran december 2008 och januari 2009, kanns som om det inte var sa langesen jag skrev dom :O kanns lustigt , men alskar att kunna se tillbaka pa mitt liv, darfor ar en blogg bra, kommer lasa detta nasta ar denna tiden och forhoppningsvis ha en battre dag !!
klockan ar 7:39 och jag gar och lagger mej , jag ar sonderstressad och helt exhausted !

pusss pa alla som laser <3

min vardsyster som jag tycker fruktansvart mycket om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0