slut på lov

Jaa, idag är faktiskt sista dagen på sportlovet, känns faktiskt väldigt tråkigt, jag hade gärna haft en vecka lov till, men nu börjar ju faktiskt andra ungdomars lov här i Sverige, tycker faktiskt det är lustigt att inte hela Sverige har samtidigt :O

Har haft ett rätt okej lov, började med kanonfest hos Laura, dock var jag ganska ledsen, men det var endå en utav dom roligare festerna jag varit på.
Jag Amelie och Amanda åkte dit, vi träffade Paulina och Matilda så vi åkte med dom tillsammans i bussen och det var ju tur att Pauline visste vart Öaura bodde för vi hade verkligen inte hittat själva ! Åkte sedan hem med nattbussen vid 1 någongång .
Vaknade upp hos Amanda vid klockan halv sju, och var väldigt pigg :O

Och lovet i stora drag har varit både upp och ner faktiskt, ska inte ljuga och säga att det har varit helt underbart, för det har det faktiskt inte varit, har varit riktigt ledsen och besviken, men nu känner jag att det är dags att släppa det gamla och fokusera på allt som är på väg att hända. Jag behövde nog faktiskt detta för att kunna gå vidare.


Har umgåtts med mina underbara vänner på lovet, jag är så himla glad att ni finns !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du kom, & tur ni hittade(A)

Och känns bra när du skriver att det va en utav dom roligare festerna du vart på, hehe;D

PUSS!!! På dig bara för du är sååå bra<3

2009-02-15 @ 19:21:44
Postat av: My

du ville ju tillbaka till skolan & träffa miiiig ;)

2009-02-19 @ 15:02:44
URL: http://ramrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0