Tatueringar

tänkte faktiskt börja skriva "veckans ämne" bara för att bli lite mer aktiv på bloggen.
Så jag tänkte börja med att skriva om just tatueringar, dels för att jag tycker det är så himla snyggt och dels för att jag själv har en tatuering.

Jag ska inte ljuga och säga att det inte gjorde ont, för det gjorde de, men det är till en sådan nivå som man klarar. Visst blir man hypernervös när man hör den där hemska tatueringsmaskinen gå igång och låter som en borr.

Jag kommer ihåg att jag var sjukt nervös, vet faktiskt inte hur det kom sig att jag tatuerade mig från första början, men sen beställde mamma tid och vi åkte in och jag visste verkligen inte vad jag ville ha för nått, bara att jag ville ha en i svanken, men sen valde jag och jag kan säga att det var ett ganska stor impulsval, hade inte särskilt mycket tid. Men jag är endå nöjd, men tror jag skulle valt annorlunda om jag haft mer tid.

Jag blev nog förresten inspererad utav min kompis Linus som gjort en supersnygg tatto på armen, så efter det så ville jag me de, och jag kommer ihåg att han sa ; nee de gör inte alls ont, känns knappt, så jag trodde ju de, men sen när han började tatuera så va de enda ja tänkte på att Linus sagt att de inte gjorde ont.
Men efter ungefär 20 min var den färdig och hela min rygg kändes avdommnad :O

Men iaf så tycker jag verkligen att det är snyggt att utsmycka sin kropp med både tatuering och piercings.

Min käraste lillebror ska också tatuera sig snart, försöker få honom att göra något på ryggen, för det är sjukt snyggt, typ uppe vid skuldebladen. Men han vill ha en på handleden och det är ju iofs åkte snyggt. Får se vad det blir.

Själv har jag tänkt att tatuera mig snart igen, när jag har pengarna. För det kan vara väldigt dyrt att tatuera sig. Fast det varierar ju sig sjukt mycket.

Men iaf skulle jag nog vilja ha nått antingen på ryggen som viktoria beckham, den e så sjukt snygg, men det är också snyggt att ha nått runt naveln eller på handleden.

usch jag har verkligen ingen aning om vart elr hur den ska se ut.

Har ni tatuering eller funderar ni på att skaffa ?



bilder


Viktoria Beckham


Angelina Jolie


Viktoria Beckham

och till sist den första bilden på min egna tatuering

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte visste jag att du hade tatuering:O coolt!:D

Jag tycker det är sjukt snygg med tatueringar iaf, men kommer nog aldrig skaffa bara för jag är en sån mes, haha

Puss bäst<3

2009-02-15 @ 12:11:18
URL: http://thisismylife-lalla.blogspot.com
Postat av: PERNILLA

HAHAA, FAN VA SJUKT!

Jag har verkligen inte sett ditt inlägg innan :O:O

Vi är för lika du & jag!



Älskar dig hjärtat <3

2009-02-18 @ 17:36:24
URL: http://perniiillas.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud tog den där bara 20 minuter att göra? :D snygg förresten! jag vill också ha en tatuering men vet inte vad, håller på att fundera... vill ha något litet antingen på ryggen eller armen tror jag :) hur mycket kostade den förresten??

2011-03-08 @ 15:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0