090128

Nu har jag inte bloggat på länge, men nu är det dags igen ! För idag har jag faktiskt tid för idag är jag sjuk :/ Hade sjuuk magvärk idag när jag vaknade, tror egentligen jag vet vad det beror på, men jag kände att jag inte skulle klara skolan idag så jag låg kvar och vaknade 2 timmar senare. Det är faktiskt inte alls speciellt kul att vara hemma ifrån skolan, dels att man missar mycket plus att man känner sig så ensam, man är ju van att ha massa människor omkring sig varje dag, men nu känns det iaf bättre efter två stycken alvedon !

Idag har jag inga planer alls, eller jag ska nog öva till matteprovet imorgon, tycker dock inte det är så svårt men ska nog försöka mig på någon C-uppgift som är Vg/Mvg nivå tror jag !

Jag ska nog städa mitt rum med idag, och dricka te och kolla på tv

gottit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0