alla som inte dansar är våldtäcktsmän

jag har nog den roligaste fredagskvällen ever, NOT
Jag sitter här och lyssnar på beyonce - listen som iofs är riktigt jävla bra, men endå, jag var bjuden på två fester idag och endå sitter jag hemma, men kanske ska åka lite senare , men just nu är jag svullen i magen och vill bara ligga i min soffa och kolla på massa roliga tv program, men då kommer problem två, inga roliga tv program så långt ögat kan nå , inga roliga filmer utbrända och inga dvd skivor att bränna ut dom på heller ! Är det fredagen den 13 idag eller ?

Har haft en helt okey dag i skolan idag, åkte skriskor och ramlade x antal gånger, plus att både jag och Mizgin fick panikattack av att våra tår var sönderfrusna :O Höll på att börja lipa, var tvp sekunder ifrån de, men sen så värmde Matilda mina tår, det var väldigt snällt av henne, hon kan få dagens ros utav mig

jag saknar värme, jag längtar till USA , bort från detta jävla land, om ett år, då jävlar kommer alla sitta o längta efter mig så mycket att dom gråter inälver !
Hoppas jag iaf *-)

Ska man göra nått vettigt nu eller ? Typ fräscha till sig och be pappa om skjuts till Aneby , eller ska man fjäska för mamma och hjälpa henne med kvällsmaten ?
Förresten har jag skaffat ett jobb nu, det börjar imorgon, har iofs egenbestämda arbetstider, det är sjukt bra, 100 kronor gången , mer kan man inte begära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0