helg, underbar och älskad utav alla

jag bor på landet och har som vanligt ingen skjuts till aneby...
typ !

de blir en hemma kväll när ingenting blev som det skulle, inte besviken, men tror att min värsta ovän snart hälsar på mig i ett par dagar, för jag har fått alla symtom, svullen mage, finnar och dåligt humör .

Som sagt hemma ikväll med mamma pappa fredrik och camilla, det gör mig egentligen inte så speciellt mycket :)

skolan idag var faktiskt rolig, jag hade kul och dagen gick fort :)

multimedia
pedagogisk ledarskap
idrott
lunch
engelska
svenska
hem

så såg min dag ut, och mamma var snäll och hämtade mig vid vägen så jag slapp att gå hem idag, sen dess har jag bara suttit vid datorn och ätit mammas god mat !

kan bli lets dance nu, eller så laddar jag ner någon film och myser med mig själv

vem vet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0