how do you breaking free without breaking apart ?

Haft en lugn och skön dag idag faktiskt, var ju hemma ifrån skolan. Har vilat och haft det allmänt skönt. Nu på kvällen ville jag komma ut lite så jag åkte till Andreas och vi delade våra tankar, det var väldigt skönt :) Behövs verkligen sånna tillfällen!

Har tyvärr inte mycket annat att skriva än att det redan är Torsdag imorgon :O Tiden bara rinner iväg, men Torsdagar brukar iofs gå ovanligt sakta, men hoppas på en rolig dag. Kanske så ska jag ha hög kjol imorgon :O Har aldrig använt det i skolan. Men det är förbannat snyggt, kanske inte på mig men på andra :)

Hoppas på mysig helg med, har ungefär fyra filmer jag skulle vilja se på bio nu , så hoppas på bio en dag, sen blir det nog troligen bastu fest på Lördag, supermysigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0