måndag idag

kul med måndag, INTE, men iaf så är det måndag igen och det kan ju va skönt för då e de bara 4 dagar till helg, om man tänker så, och så brukar jag tänka.
Skolan idag var faktiskt okej, inte för mycket och absolut inte för lite. Vi har väldigt mycket nu, men jag känner absolut ingen press alls :O Har hemtenta i PL som ska va inne på fredag, jag har gjort två frågor och det är 12 stycken, sen har vi typ 30 engelska glosor om inte mer till fredag och sen har vi ett multimedia prov, men endå så sitter jag här, men det är så svårt för jag vet inte vad jag ska börja med, börjar jag med PL så tröttnar jag och tänker att det är bättre att plugga multimedia så börjar jag med det och samma känsla kommer upp, aah ni fattar nog, och gör ni inte det så får ni väl gå och inte fatta för bättre förklaring kan jag inte ge er ;)
Så nu har jag berättat om det interessanta i mitt liv, eller kanske inte, men det som tar upp mest av min tid, min kraft och min ork.

Har inte mycket annat att säga, älskar att inte göra någonting, det är det allra bästa, sen HATAR jag verkligen min alarm signal, men måste ha den för annars kommer jag inte upp på morgonen :O

imorgan ska jag följa med Amelie hem och sitta och äta i hennes kök och sen ska vi kanske plugga lite, eller vi måste men hon kan plugga så skriver jag av sen, för hon har faktiskt en tjänst åt mej :O

nee, nu ska jag KANSKE lägga mig och plugga men mest troliga är att jag går och kollar på 90210 , soffan och filten lockar mer än pennan pappret och skrivkrampen !

läste ni ner till denna punkt är ni faktiskt värda en tanke från mej, så läste ni hit så kan ni kommentera så tänker jag på er någon sekund ;)


världens bästa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läste punkten, men inte hela vägen :( En liten tanke?

2009-01-12 @ 19:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0