mums



Nu blev jag sådär sjukt sugen på att äta gröt och ägg, helst havregrynsgröt med jordgubbsylt på halva sidan och kanel på andra, sen banan över. Om jag orkar så ska jag nog faktiskt göra det ikväll, det är både sjukt gott och sjukt bra för kroppen. Men ingen mjölk i tallriken, det förstör smaken så mkt, iskall mjölk brevid ska det vara. Ägg också, det är så himla gott det med, bara en nackdel, alla vet nog vad ;)

Bra dag i skolan idag, iofs har jag varit väldigt trött och lite aggresiv när det inte blev som jag ville, men annars en helt bra dag.
Imorgon är det en ännu bättre dag, fredag och helg, har egentligen inget sådär jätte bestämt, men något blir det troligen, ska faktiskt ta tag i lite grejer i helgen me som måste fixas :)

neeh, nu ska jag nog gå och fixa mig min gröt, såhär kul inlägg skrev jag nu

Kommentarer
Postat av: Feliciaa

Haha, neej det kan man aldrig vara med mig ;p tss



Okej, vad bra, helg är alltid skönt ju :D

Jag är lite småsjuk, men det är okej ändå. Heh :)

Pusspuss

2009-01-29 @ 22:26:17
URL: http://fromfelicitywithlove.blogspot.com
Postat av: Stefan P

Du har ett väldigt speciellt sätt att äta gröt på xD

2009-02-01 @ 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0