sunday

varför betyder egentligen sunday soldag på svenska när söndag är den mest molnigaste och gråaste och tristaste dagen på hela veckan :O man blir lite förvirrad.

Under den senaste veckan har det varit ganska lugnt, börjat skolan igen, en mjukstart, prov på fredag men de e ju lugnt, en vecka att plugga på, + massa andra grejer, är inte stressad ett skit, och har inte pluggat i helgen heller :O känns stabilt !

igår fyllde min kära vän andreas arton år, så jävla skönt att det är 91;ornas år iår .

Lite info om Usa ; måste ha skickat in alla papper innan sista Januari, men det klarar jag faktiskt, sen ska den första betalning vara betalad den 20 Januari, det känns lite mindre bra, men det kommer gå, jag vill detta så sjukt mycket, jag är tyvärr ingen motiverad människa men måste verkligen ta tag i mitt liv nu, hur kommer det annars gå i USA. Har förresten hittat lite mer folk som ska åka när jag åker, dock ingen som åker med STS *-)

plusss att jag verkligen älskar mina skapare , dom bästa som finns

mamma&pappa

<3



är förövrigt förälskad i Ryan Sheckler

Kommentarer
Postat av: Anna

hah jag kände mig träffad där med usa :) om du vill ha reda på folk som åker med sts är utbytesstudent.se en guldgruva! allt finns där på forumet., jag menar verkligen allt! :) du kankse redan varit där men jag tänkte ändå tipsa :) vad heter du själv på msn förresten? :)

2009-01-12 @ 15:57:09
URL: http://onlywhenimhere.blogg.se/
Postat av: amanda

han är sjukt snygg (:

2009-01-28 @ 11:51:08
URL: http://amandhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0