110 days

Idag har jag varit i USA i 110 dagar, inte illa :D !
faktiskt stolt över mig själv, jag saknar verkligen alla jättemycket, men jag har inte en sån där sjuuuuuuk hemlängtan, men den kommer säkert vid jul :( men jag menar, min födelsedag var ju helt sjukt bra här så vi får väl se :)

Idag är jag hemma och är sjuk, har knappt sovit något inatt :( ska ta de lugnt idag, städa lite och plugga och faktiskt kolla på sunes jul, ÄLSKAR'T :D

Om 2 veckor har vi thanksgiving break :D så sjukt underbart, 2 veckor går fort , det vet jag :D

Ibland tänker jag på hur det skulle vara om jag var hemma, då skulle allt vara som vanligt tror jag, nu är ingenting som vanligt, nu är allt...PÅ ENGELSKA :)

heeeeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0