back :)

Jag kan bara inte svika blogg.se, detta är den bäästa bloggsidan, så är det bara :)

Såå nu är jag förhoppningsvis tillbaka igen :) Det brukar ju heta så, men nu känner jag att jag vill börja blogga igen, men man har ju faktiskt ingen tid :( !
Skolan tar otroligt mycket tid :( Men jag älskar skolan faktiskt, väldigt annorluna mot svenska skolan, men det är faktiskt kul :) De flesta lärarna är så härliga :)

Jag vill verkligen att min blogg ska läsas utav många, och att många som funderar att åka som utbytesstudenter får insperation ifrån mig, och sedan bestämmer sig för att åka, det skulle vara så himla kul :)  

Men sen är jag ju faktiskt inte bara en utbytesstudent, jag har fortfarande världens bästa liv i Sverige också, som jag saknar så mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0