breaaaak !

Första dagen på det underbara lovet idag, klockan är 06;46 am...fatta den är inte ens tio än, när det är lov ska man minst sova till 10, eller kanske tillockmed 10;30 , men jag vaknade kvart över 5, och min kropp hjärna och allt annat vägrade somna om, så då tänkte jag att...Sverige är ju iofs 7 timmar före så kanske man har tur att hittar någon på msn, och jag hade ju en himla tur, för Amanda va inloggad, dock upptagen, men jag chansade och skrev, och hon svarade, så nu skriver vi om underkläder, Halmstad och massa annnat :D

Som sagt så är det Thanksgiving break nu, så underbart och välbehövt, saknade verkligen att inte ha något novemberlov :( :D

Idag ska jag och Audrey(min värdsyster<3) kolla på film och sen ska jag hjälpa Amy att laga all mat tills imorgon då Thanksgiving är, min första thanksgiving juu ;O men det värsta är att den enda aktivitet denna högtid innehåller är att äta massa , herregud !

Igår i skolan fick jag med mig en kaka hem från min favorit lärare Mr.Porter, han är verkligen så himla goo, jag kommer sakna han massa , det känner jag redan nu, plus en annan lärare som jag kommer sakna men vet inte hur hans efternamn stavas :D haha

Det är så sjukt vad alla människor är öppna i detta landet, okey kanske inte alla, men de flesta, alla bara börjar prata och sen har man en lång konversation, jag känner att jag har blivit en mer öppen och pratigare person än innan, och jag menar jag var ganska pratig innan jag kom hit me, sååå nu är det fan ännu värre. haha
Ne men jag kÄnner verkligen hur mycket jag vuxit som människa på bara dessa 4 månaderna, att jag vågar mer och är starkare än vad jag trodde, att bara komma till ett ställe och vara ny för allt och inget känna någon, det är faktiskt en ganska skrämmande tanke...

Jag har också blivit bättre på att redovisa, för när jag skulle göra det i Sverige, jag ville bara bra på de, men jag blev alltid sååå sjukt nervös, det var hemskt, men nu går det hur bra som helst :))

uppdaterar nog mer senare, amanda undrar nog om jag dött eller nått när jag inte svarat :D

:*

Kommentarer
Postat av: Carola

Ta till vara den härliga sol o den tid du har kvar i USA. Vi i sverige finns ju alltid kvar för dej ÄLSKAR DEJ PUSSSSS

2009-11-29 @ 09:33:17
Postat av: Amanda

baby! I love you so much<3

2009-12-02 @ 19:50:01
Postat av: Amanda

baby! I love you so much<3

2009-12-02 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0