FORLAT

forlat for forra inlagget men det var sa jag kande, och det ar sa jag kanner :(, och forlat for att jag inte skriver med de tre sista bokstaverna sa att jag skriver ren svenska, men jag orkar fan inte ga in pa resedagboken och sitta och behova trycka pa knapparna hela tiden, forlat men detta inlagget kommer bli ettt deppigt ett, sa om du inte vill lasaa , da tycker jag du ska besoka tillexempel amandavardet.se eller natt, och fa dej ett gott skratt istallet..

Alla dagar ar inte kanon, alla dagar ar inte pa topp, inte nar man inte ser sin familj, sina vanner, sitt hus, sin sang, sina djur, sina omraden, sin skola, sina favorittuggumin VARJE dag. Men man klarar det om man ar stark, och om man har viljan att klara de, jag forsoker, och visst, jag ar verkligen inte olycklig har, varldens basta vardfamilj, varldens basta hus, djur, skola och vanner har, men detta ar inte hemma, detta ar inte dar jag kanner mej trygg hela tiden. Visst kan det vara bra att alla inte vet allt om en, som det ar hemma, men iallafall. Jag har enda skaffat sjukt mycket vanner, men enda, jag saknar mina svenska vannnner, jag vill GA UT PA KROGEN och festa !!! Gor jag det har kan jag bli hemskickad, om jag blir full och en polis kommer, da e de likamed hemfard, och det vill jag inte, jag vill ju inte aka hem for att jag har vatt full, sa javla pinsamt :o

saa ja far helt enkelt vanta tills ja kommer hem, det ar inte langt kvar och tiden gar fort, och jag saknar allla saa fruktansvart, ni kanske inte tror det, men jag tanker pa er varenda dag, jag onskar ni vore har med mig och delade denna UNDERBARA upplevelse !


jag alskar er xoxoxoxoxoxoxoxo !!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lalla

Jag saknar dig malin & puss på dig för att du är så underbar!!!kärlek till dig kvinna, <3333

2009-11-20 @ 00:13:48
URL: http://laurathorstensson.blogspot.com
Postat av: lalla

Jag saknar dig malin & puss på dig för att du är så underbar!!!kärlek till dig kvinna, <3333

2009-11-20 @ 00:13:48
URL: http://laurathorstensson.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag vet precis hur du känner dig! Men kämpa på! Vi är här i ca. 10 månader, sen har vi resten av livet på oss hemma i Sverige och att festa. Alla där hemma finns kvar när du kommer hem ;) <3

2009-11-21 @ 22:59:02
URL: http://malingardeman.blogg.se/
Postat av: Maggan

Tänk inte så vännen, :( blir så ledsen då. Tänk istället på hur roligt vi kommer ha när du kommer hem. ALLA kommer dra i dig o vilja vara med dig och man kommer inte få en stund med dig för att alla kommer vilja träffa dig :) älskar dig best friend <3

2009-11-22 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0