helg :D

Mätttt så jag kan spy upp hela mitt innehåll känns de fanimej som ;o usch, bra att man är mätt men det här är sjukt jobbigt, och endå har jag inte ätit så mycket ;o :D

men iaf, arg vart jag ocksåå igår morse för jag hade skrivit världens bästa inlägg och sen råkar jag trycka på sudda knappen och jag kommer till msn startsida, fyfan vad arg jag var, då kom det några väl valda SVENSKA fula ord från min mun kan jag lova, men jag överlevde iallafall. Så nu ska jag försöka göra en kort sammanfattning om vad jag skrev, tror jag skrev om att jag var hemma från skolan i fredags också för jag kände mig inte bra ;o sen skrev jag om att jag och Clara va ute och tog en promenad medans vi väntade på hennes systers gymnastik, typ 2 och en halv timme var den ;O
Sen hände det massa obehagliga grejer, usch kunde slutat illa, men löste sig bra tillslut :)

så efter det så åkte vi till the mall och jag köpte min äälskade vinterjacka :D plus skor, legging, väska :) helt ärligt har jag redan fullt en annan väska med nyinköpta kläder ;O
Att få hem mej me allt kommer kosta en del pengar, mamma pappa, ni vill väl ha hem mej ? (a):D

Igår var jag och färgade mitt hår plus solade i 20 min och det tar direkt här, såå resultatet blev rött bultande ansikte hela kvällen (Y)

Joo, så på kvällen var jag med Jenni och Brittney, och dom ville se 2012 och jag kunde inte säga nej, men sen när vi började titta så började jag lipa hahah, sån fjant, men den är så hemsk, så det slutade med att jag gick ut i entren och satt där, omringad utav par som sitter och making out ;OOOOOOOOOOOOOOOOOOO jag sitter där helt jävla själv och behöver lida igen allt smackande och usch vissa var groteska, trodde dom skulle göra de mitt framför mig, men som tur va slapp jag det :D

Men iaf filmen var hemsk, den handlar ju om att världen ska gå under år 2012, gör den de så döööör jag faan, bokstavligt talat :OOOOOOOOOOOOOO


sen sov jenni här, och idag har jag varit över i grann staten för Grandma ville att vi skulle följa med till hennes förra kyrka och äta mat och såå, och väl där träffar jag en man som jag börjar prata med, så på en timme pratar vi om bla hans 25 fåglar han har inomhus ;OOooOOOo , olika stenar och att han gör juveler utav dom, plus the cardinals, hans resa till Tyskland, hans livsplan, lite om min livsplan men han halkade in på sin livsplan där me på nått jävla vänster, så planen, enligt han är att jobba röven av sig i början för att sedan kunna sluta jobba mycket tidigare och sedan ligga hemma och göra INGET :D smart tycker jag, vis man ;P som tycker om att prata liiiiiiiiiite mycket om han själv :D men han va sköön :D

sen kom vi hem och jag satte mig framför brasan och försökte plugga men det slutade med att jag somnade , sedan vaknade jag upp till julmusik, :D:D sen läste jag lite twilight, sen åt vi , (MÄÄÄÄTTT) och sen gick jag och audrey ut i hot tuben men sen började det att regna som fän , så sen gick vi in, sen duschade jag och nu sitter jag här i Audreys säng och lyssnar på musik, hon försöker sova, jag gör det omöjligt för henne att sova :D

Jag ska snart gå in till mitt rum och plugga och tänka, föör jag är så förvirrad , och jag kan inget göra för att få veta ;s

Gööööörlååångt inläggg :D

måndag imorgon, något som inte lockar sådär mycket..;) men sen e de bara tisdag onsdag torsdag sen är det fredag igen :D huhu





Kommentarer
Postat av: Pau

hahah du är så skön malin! garvade så jag grät när jag läste ;D såg dig framför mig när jag läste o guuuud va jag saknar o älskar dig så mkt! :( <3<3<3<3

2009-11-17 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0