laaazy !

jag har inte gjort nått vettigt idag, mer än sovit, så utvilad är jag iallafall, sa till mig själv att jag skulle göra massa saker idag, har inte gjort ett skit (y)
Men så går det när datorn lockar mer än plugg, städning och planering, men nu får det bli ett slut med detta , ingen dator imorgon har jag bestämt, men det är svårt, men jag klarar det !! :)

Nu blir det twiligt läsning och senare ikväll dinner @ grandma's :)

yes lite twiligt nuunuuu, top model ikväll med, och chockladbolls bakning :D

Jag räknade också ut att 1/3 av mitt år har passerat, lääääskigt fort har det gått ju ;O

Så imorgon är det ytterliggggare en mer vecka här :)

16 veckor
111 dagar
1/3 year

hej sverige snart ses vi ?
:) heeheh


Kommentarer
Postat av: Malin

Kan inte komma på luciaövning då för jag har homecoming dance på lördag och jag gissar att jag vill sova på söndag :P vilken tid är det?

2009-11-12 @ 05:07:22
URL: http://malinahgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0