satuday night

OJj, har inte varit aktiv på länge, massa förlat !! Men jag har haft mycket att stå i, lite sömn och mycket aktivitet är lika med totalt SLUUT !

JAG SÅG NEW MOON klockan 12:00 Torsdag natt Fredag morgon, det var massa där och det var helt underbart att vara däär och se dom ! Jakob är såå jävla snyggg och Edward står för de där extraaa , så jag rös masssa , först när Edward kommer och går från bilen till Bella ! Hade jag haft hår på armarna hade dom stått i taket så mycket ryste jag ! :D:D

Idag har jag först varit hemma, pratade me AMANDA i en och en halv timme över skype, kändes bra att få Aneby uppdatering, tog bara en och en halv timme ;P haha
Sen åkte vi till min värdfamiljs vänners dotters 1 års kalas, guuud vad bortskämd hon är, men hon är också världens söötaste <3 Dom hade även fått upp sin inomhus julgran, det var nog den högsta jag sett i hela mitt liv ;O men den va vacker och jag fick masssa julkänsla i kropppen :D den har inte försvunnit än, jag fick även som jag ville i bilen hem, vi lyssnade på radiokanalen som spelar julmusik 24/7 , min värdpappa tycker det är för tidigt, själv satt jag och sjöng masssssssa :D tycker synd om min värdfamilj då min sångröst inte är något att njuta av :D

sen har jag bara vatt hemma, försökt att kolla på både paradise hotel och guds tre flickor, men inget funkade ju för det tar ju år att ladda, sen kan jag bara kolla 2 min sen måste det ladda igen :( :D

Kvällen börjar leda mot sitt slut, och nu är det LINUS födelsedag i Sverige, inte här än ;) GRATTIS om du nu läser min blogg, tror faktiskt inte du gör det, men om nu fallet skulle vara såå att du gör det :D

ska krypa ner under täcket och drömmma om dig, som jag alltid gör :D

JULAFTON SNART, 1/2 året har passerat, 1/2 kvar :O snart är jag hemmaaaaaaa, då ska det festas !, men först ska jag ta vara på min tid här och sedan GRADUATE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0