siiick :/

Jag är hemma ifrån skolan idag igen, för jag är fortfarande sjuk, mitä huvud dunkar, min näsa är snorig och min hals är helt förstörd, swine flu ? förhoppningsvis inte, förhoppningsvis bara någon irreterande sak som försvinner över helgen :D
Hade två prov idag, men kan ju inte göra dom, så blir till att plugga till dom istället, plus att plugga lite annnat så jag har allt färdig pluggat tills helgen, för denna helgen vill jag bara ta de lugnt :D

Läste på en av mina vänners blogg om att det ska festas på juldagen, här är en som har tårar i ögonen när hon tänker på att hon inte får vara där ä:( :o men finns ju som tur är masssa juldagar kvar att festa på, men denna juldag skulle blitt speciell eftersom det var vårat första år att kunna gå ut på krogen ! :)

jag saknar att spela fotboll sjukt mycket nu, men tur att jag snart börjar träna med skol laget, men själva säsongen börjar inte förrens i vår, men träningarna börjar lite smått nu :D

Ska försöka färga mitt hår i helgen, det ser förfärligt ut just nu, :(
Vill sola och bli brun ocksååå :D
Så om jag pluggar flitigt idag så har jag nog tid i helgen :D




Jag och min underbara vän Clara :D



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag länkade din blogg på min blogg. Kan du länka min blogg på din hemsida (A)? btw jag kan inte komma på luciaträning. För lång resetid bara för en kort stund :/

2009-11-14 @ 07:07:24
URL: http://malinahgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0