suuundayyy

Ohh jag är så lycklig för ihelgen har jag pratat massa svenska :D Igår pratade jag med Amanda över skype i cirka 1 och en halv timme :p allt som hänt sen jag åkte, men nu är jag uppdaterad igen och nu läängtar jag bara tills nästa helgs samtal :D
Idag pratade jag med mina kääraste föräldrar, har verkligen insett hur mycket dom betyde för mig nu när jag är här , dom saknar mej massa, men de visste jag ju resan (H) :D

Sa även vad jag önskade mig i julklapp :
Fiber havregrynsgröt ( här smakar havregrynsgröten massa socker)
sen önskar jag med försvarets hudsalva :D

Faktiskt så var min fredag väldigt dåligt, een sjukt dålig dag från min sida, men många försökte göra den bra, och dom lyckades nästan, men som sagt dåligt dag, Lördag och idag har varit bättre, och jag är så taggad för denna veckan, bara 2 dagar sen thanskgiving break :D:D

Som sagt är det snart jul :D och imorgon var det 4 månaders sedan jag åkte :)))))))))) !


1000 fireflies, en låt som make NOOO sense :D men jag gillar den iaf :D

nu ska jag sätta mig ute i solen och läsaaaa :D äälska sol i november :D



Kommentarer
Postat av: Thea

å jag älskar den låten! så goo (: haha. jag tkr havregrynsgröten här uppe smakar helt okey. men käkade det ute en gång å då så va de bara som socker...

2009-11-24 @ 02:12:46
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0