SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN <3

ahh, jag alskar sol i november, det ar varmt och jag sitter faktiskt och solar, jag skulle kunna ligga i bikini, men det gor jag inte, men jag skulle kunna, for det ar sa otroligt skont har ute. Just nu sitter jag och lyssnar pa musik som gor mig glad, musik som gor att jag tanker pa manga underbara minnen <3

alskar gruppen "i should do my homework but ended up on facebook instead" , det ar sa sant :D jag skulle gora lite forensic science men nu sitter jag pa datan istallet :D

igar var jag o jenni o shoppade pa black friday( det ar dagen efter thanksgiving da alla affarer sanker priserna) men det e bara under en dag, eller vissa affarer har over hel;a helgen tror jag :D iaf sa kopte jag ganska mycket :D bla en mossa, en kjol och en klanning som jag ska ha pa julafton och nyar :D

var va;ldigt trott efter igar, det bidrog till att jag gick till sangs mycket tidigt :D men idag ar jag pigg o glad :D

alskarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr sol sa mycket, ska fortsatta me solandet nu :D
:****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0