friiday

Hejhej !

Nu sitter jag här i min säng och lyssnar på musik och äter frusna frukter :D Det är redan fredag igen, och det är skönt för jag behövde verkligen helg nu, har varit så stressad hela denna veckan, för nu när first quarter slutar ska allt som man inte gjort och lämnat in vara klart, it totallly stress me out !

Men annars är allt bra, just nu är jag ensam hemma för mina värdföräldrar är ute och äter mat på en restaurang för dem firar att dom varit gifta i 14 år :) jag och audrey köpte ett sött kort till dem :)

Jag ska snart åka till clara med jenni och brittany, sen ska vi åka och kolla på bio :D

vet inte riktigt vad som händer mer i helgen, måste göra masssa HW, men ska nog försöka göra allt klart imon :D

snart är det min daag, 18 år, känns konstigt att inte fira den me mina vännner hemma i Sverige, att inte gå ut med dom och allt :( men de får vi ta när jag är hemma, är säker på att vi kommer ta igen allt jag missat då :)

pussssss

Kommentarer
Postat av: henrik

Vad rolit och lässa om dej.

Hoppas du hade det mysit på BION. Och hoppas det går bra för dej med läxorna. och att du får en underbar helge ju. Ja snart är det din dag ja. Packet får du när du kommer häm. och det ska firas.

2009-10-10 @ 10:20:45
Postat av: Amanda Wall

LITA PÅ ATT VI SKA DET GUMMAN! :D

Det är synd att du inte är här på din stora dag så vi alla kan fira dig, och ha lika kul som på din förfest du vet.. haha "..populär" Men som sagt som du skrev så får vi ta igen det sen :D

Du kommer få en toppendag hoppas jag på! Och presenter får du i vår/sommar när du kommer hem ;)



Love ya! <3

2009-10-10 @ 10:24:14
URL: http://ateenagedreamer.blogg.se/
Postat av: Ann Hellström

Hej Malin!



Hoppas att du har de bra i USA. Fick din adress av Carola och tänkte att jag skulle skicka en liten hälsning. Från familjen Hellström i Aneby. Vi har skaffat en 10 månaders drevervalp och Martin sköt de första rådjuret igår för henne. En liten bock var de. Pratade precis med Fredrik och han var på dåligt humör för att han hade skjutit på två rådjur igår men inte fått nån av dom. Så nu ska han sluta jaga och börja spela golf istället men de tror vi ju inte på :). Ha de så bra så hörs vi. Kram Fam Hellström

2009-11-08 @ 19:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0