helg uppdatering :D

Nu är de redan Söndag igen, gud vad tiden går fort ;O

Just nu sitter jag och skrev just klart mitt brev till Mr Rogers, vi hade som HW att skriva ett brev till våran rektor om ett valfritt ämne vi ville diskutera, jag valde att skriva om att jag tyckte det var dåligt att dom har en exchange student begränsning på skolan.

Har bara en essay kvar att skriva och sen att öva till mina prov jag har imorgon, plus börja läsa min bok, gillar tyvärr inte boken, men det löser väl sig alltid :)

Min helg var otroligt bra, jag var med Jenni Clara and Madison on the mall igår och jag köpte faktiskt 4 nya sweaters nu när det börjar bli lite kallare , sedan följde jag och Clara med Jenni hem och vi sov där inatt :) Vi kollade på en helt sjuuukt bra film, obsessed med Beyonce :D

Sedan pratade vi massor och somnade sedan, jag vaknade som vanligt tidigt och bara låg och väntade på dom andra att vakna, sen vaknade dom, och vi gick ner och pratade med Jennis föräldrar och Jennis hostmum klippte min lugg :D blev faktiskt bra :)

När jag kom hem städade jag hela mitt rum + badrummet, och har sedan suttit vid datorn och gjort mina läxor, nu ska jag tvätta mina kläder och sedan laga mat :)

uppdaterar kanske senare..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0