October 2

Jag och min vän Jenni ( Hon är utbytesstudent ifrån Tyskland och går i min skola, helt underbart att ha en utbytiskompis)



Det är redan fredag idag, veckorna går verkligen otroligt fort, hela 7 veckor i skolan och 10 veckor i Usa för mig nu :o

Berättade för min värdmamma att jag börjar bli rädd för tiden går så fort :o Men därför gör man det bästa av tiden man har här :) !

Idag går inte göra så mycket, jag är sjuk och jag vet inte riktigt vad för sjuk, har otrolig huvudvärk och känner mig hängig och trött. Det kanske inte är att jag är sjuk, utan för att jag stressar som jag gör. Varje dag är stressig, man behöver helgena, men på helgerna vill man umgås med vänner, så då vilar man inte heller, så idag ska jag snart krypa tillbaka till sängen och vila någon timme, sen ska jag göra lite homework och sedan städa upp lite i huset tills familjen kommer hem ikväll :)

Skulle haft två test idag, ett i historia och ett i engelska, men var väl tur att jag stannade hemma för igår somnade jag när jag kom hem från skolan och sov till klockan åtta , så hann inte plugga nått : (

Om jag blir bättre tills imon så ska jag, Jenni och Clara åka till the mall och shoppa lite, hoppas verkligen att jag är bättre imorgon :)

Uppdaterar när jag vaknat igen troligen :)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: HENRIK.T

Krya på dej min under bara MALIn hoppas du blir pig i gen MALIN. och att du får en underbar HELGE ju PUSS PUSS PUSS

2009-10-03 @ 01:19:00
Postat av: Eliiin S

SAKNAR DEJ MALIN! hoppas du har de jätte bra ,

puss på dej

2009-11-13 @ 17:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0