underbara dag

Har haft en av de bätte dagarna här idag, ha visserligen varit sjuk, men har haft tid att vila mig och bara känna att jag inte behöver känna stress över all homework, och jag har även haft en lång pratstund med min värdmamma och hon är verkligen super !

Ibland kan man känna rädsla att man inte passar in, men just nu känner jag bara hur bra allt är ! :)

Ska gå och kolla på americas next top model nu, sen ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt för att kolla på min värdsysters volleyball match , sen ska jag åka till the mall med Jenni och Clara och sen ha sleepover @ Jennis house :D

Nu känns allt bra, jag är så glaaad :) jag inser verkligen hur underbara mina vänner och min familj är, och jag längtar efter att träffa dom så otroligt, men denna resan är så sjukt lärorik och ovärdelig <3

Kram och pusssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Malin, jag blir så himla glad när jag inser att du har det bra! Jag är så glad för din skull då.



Som sagt så finns alla kvar & väntar på dig när du kommer hem! :) Jag saknar dig något otroligt mycket, men vi ses snart! Det är inte långt kvar nu <3

2009-10-03 @ 14:52:23
URL: http://perniiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0