Bloggstart

Nu börjar jag att blogga igen. Har haft så otroligt mycket med skolan den senaste månaden. Helt sjukt att jag inte har bloggat på en hel månad ;O

Men nu ska det bli ändring på det :)

September månad har varit bra, det har blivit bättre med skolan och med kompisar och med att komma in i livet här. Nu känns det verkligen att man ska vara här en längre tid :)

Jag har haft homecoming i min skola och det var otroligt kul :) Jag är medlem i skolans STUCO, det är egentligen en klubb, men vi har den som en klass, och vi är som ett elevråd, eller vi planerar alla danser, ensembler, parader och massa annat som har med skolan att göra, det är en helt underbar klass och alla i den klassen är helt underbara :) !

Som sagt så var våran homecoming dance i Lördags , September 26th . Fredagskvällen innan var vi i skolan till klockan 1 och dekorerade ;O jag hade jätte roligt :)

Sedan skulle hela STUCO upp tidigt Lördag morgon för att delta i homecoming paraden, vi åkte golfbilar och slängde ut godis till massa barn. Dansen var lyckad och jag hade en jätte trevlig kväll :) !





Kommentarer
Postat av: Lisa Urban

hej! gjorde du din blogg själv? gillar den iafl :D kul att du har det bra med :D

2009-10-01 @ 01:40:58
URL: http://lisaurban.blogg.se/
Postat av: HENRIK.T

Hej på dej.

En mycket vacker blogg sida. Och mycket trevlit och lässa om dej. Och det märks ju att du har det rolit där nere på tex.

Ha det nu så underbart där nere så hörs vi KRAM OCH PUSS

2009-10-01 @ 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0