jag vill me kunna sjunga

varfor ar det sa orattvist att vissa fods med den talangen och andra inte, men mest orattvist att inte jag foddes med den :( skulle vara sa kul att kunna sjunga bra sa man typ vagade stalla upp i idol eller natt ..:D

idag stannade jag efter skolan for fotbollstraning, det kanns sjukt bra att spela fotboll igen :D har inte gjort mkt annnat idag, var dod nar jag kom hem sA la mej pa golvet och at russin och sen somnade jag :D sen akte vi till grandmas hus och at mat och kollade pa modern family, som ar min nya favorit humorshow :D

kanns sjukt att det inte ar sa langt tid kvar har nu, gud vad jag kommer sakna alla manniskor har ;O usch pa ett satt ska det bli sa sjukt underbart att komma hem, men pa ett annat satt sa ledsamt for nu har jag ju ett liv har ocksa:( men men, jag ska se allting fran den ljusa sidan och bara njuta av tiden jag har kvar, och inte ha tankarna for mycket pa att forsoka losa saker i sverige nar jag ar hAR, det far jag ta itu med nar jag kommer hem :D

ska lasa i engelska boken nu "great gatsby", ett kapitel, sen sluter jag ogonen och bara drommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmer :D


Kommentarer
Postat av: Anneli

sv:eller hur! utan en bra familj så blir inget bra (typ)



jag vill också kunna sjunga! håller med om att det är sjukt orättvist. har en kompis som går musik-media klass, jag e grymt avundsjuk på henne, men samtidigt glad att hon får ha skoj

2010-02-25 @ 08:32:26
URL: http://anneliiusa.devote.se
Postat av: Anneli

eller hur! jag vill också bara kunna brista ut i sång helt plötsligt. har till och med gett upp med att sjunga i duschen eftersom det skär sig i mina öron, haha

2010-02-25 @ 14:22:37
URL: http://anneliiusa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0