sondags angest hej

usch da, sa vart det sondag denna veckan ocksa :O vissa veckor vill man inte ens att det ska va sondag, for sondagar ar nastan alltid sa TRAKIGA, man vet att det blir skola imon sa man pluggar eller sa gor man inte ett skit, precis som jag ;) jag ar en otroligt lat manniska nufortiden, men jag skyller pa att jag kommit in i den amerikanska kulturen dar lathet ar mycket vanligt ;)

igar var jag och Clara hos Jenni och hade filmkvall, kollade pa timetravelers wife, cloudy with a chance of meatballs och THE HOLIDAY, som forovrigt ar min favoritfilm ! jag och clara somnade under cloudy with a... , for den var inte alls sa bra som jag trodde :( den va bara storande, och hade ingen mening , och alla hade bara konstiga nasor :(

sen sa sov jag inte sa skont pa en uppblastbar madrass, for det kandes som jag sovde i talt och som manga vet sa HATAR jag talt ! Sen vart de sa kallt ocksa i Jennis rum sa jag hade 6 filtar pa mej, sa pa morgonen var jag ganska varm och jaa, elande vart de ;)

just nu sitter jag i min sang, vaknade nyss upp fran min 1 hour-nap och just nu dor jag snart av hunger, kanns som om magen vill ata upp sitt egna innehall, vilket den skulle bli matt pa, men iaf sa vill jag ha mat nu :( men maste vanta tills den ar klar, och det kan ta ett tag eftersom den inte ens borjat tillagas an :( men jag tror jag klarar mig, jag hoppas pa det iaf ;)

Veckan blir lugn, ska farga aret igen, tror det blir svart igen, for roda fargen ville ju inte visa sig i mitt morka har, men vill gora natt snuskigt SNYGGT med mitt har, ar sa trott pa det, manga sager att det ar fint, men jag tycker bara att det ser sa trakigt ut :( Viktoria Beckham har dromharet, om jag hade det da hade jag hallt med om att jag hade fint har minsann :)




Bilder ifran nar hon var ung, och jag gillar forsta bilden, hon ar alltid sa snygggg denna manniska


Kommentarer
Postat av: sofie

var i usa är du? är det snö och kallt där? kan du rekommendera staten?

2010-02-22 @ 21:25:58
URL: http://soffies.webblogg.se/
Postat av: Anneli

sv: hej! jo jag vet, läser redan din blogg :) eller läste tills min dator åkte in på lagning å alla mina usa bloggar som jag hade sparat adresserna till försvann, men nu har jag hitta hit igen :D och juste jag har ju inte sagt att jag gillar din blogg!

2010-02-22 @ 22:58:17
URL: http://anneliiusa.devote.se
Postat av: Anneli

sv: haha tack! jag vet inte så mycket än, har inte skickat in alla pappren än, ska på läkarundersökning nu på lovet, och när jag har varit där så ska jag skicka in alla pappren. jag vill veta vart jag ska nu

2010-02-23 @ 08:20:45
URL: http://anneliiusa.devote.se
Postat av: kristin

jag ska bo i en liten by som heter Sharpsville, i Indiana. vart i indiana ngn gång? ;)

2010-02-23 @ 09:51:30
URL: http://kristinfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0