underbara saturday

jag alskar att vakna upp lordag morgon, for da vet man att man kan sova hur lange man vill, och man kan stanna uppe hur lange man vill ikvall, men nu kanner jag en extra bra kansla for jag kan va uppe hur lange som helst bade sondagkvall och mandagkvall me, for jag ar ledig tills onsdag :D
kanon :D

Ska snart aka och sola lite, sen efter det kanske ta en promenad, for ikvall ska jag pa basketballgame/pink night, pink night ar for alla med cancer, och det ska bli i samband me basketball matchen, det ar mellan Timberland(L) och Holt, Holt ar den andra high school i wentzville sa dom e stora rivaler, :D

min vecka har faktiskt inte varit bra, har haft valdig hemlangtan och sadar, men kanns battre nu, det ar klart man har hemlangtan, man ar ju manniska, jag har snart varit utan alla dar hemma i sex manader, kanns faktiskt valdigt starkt gjort ! :D haha


jag pratade me min underbara bror idag, kan verkligen inte beskriva hur mtk jag alskar han !!

pusssssssssssss ha en bra lordag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0