wihu antagligen snowday imorgon :D

happpyface, kanske ingen skola imorgon, pagrund av massa sno, haha, det ar natt av det basta jag hort, och jag hoppas vi infor det  i Sverige ! Alltsa om det snoar mycket och ar kallt sa fryser det ju pa och det blir halt och da staller dom in skolan for dom vill inte att ungdomarna ska ut och kora eftersom dom far korkort sa tidigt har :O haha! saaaaaaa jag tror vi har snowday nu faktiskt !

GAAAAAAAAAAAAAAAHS, min vardmamma fick just ett samtal ; NO SCHOOL TOMORRROWWWWWW :D

inte for att jag verkligen behovde en dag ledigt, for har inte speciellt mycket att gora, alltsa med laxor, men enda, det betyder ju att vi inte kan fa mer laxor iallafall :D

just nu ligger jag i min sang och tankte gora laxor, men jag gor dom imorgon istallet sa nu vet jag inte vad jag ska gora ;O

alskar mina nya classes i skolan :D ABC och personal finance, jag alskar min personal finance larare :D

pratade idag pa larar motet efter skolan (H) haha :D

om fem manader ar jag hemma igen, tankte pa det idag, hur sjukt det ar, att jag inte kommer vara har om fem manader, och att tiden troligen kommer rusa ivag ;O

och sen kommmer magggan hit med, jag langtar saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahar mycket plus masssa mer, det ska bli sa underbart :D

xoxooxoxoxoxoxox !


Kommentarer
Postat av: Maggie

fan vad glad jag blir när du säger att du längtar :D men jag längtar nog ännu mer :D <3<3

2010-01-08 @ 11:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0